موبایل

خدمات کامپیوتری و موبایل

موبایل

خدمات کامپیوتری و موبایل

مجموعه پس زمینه های شماره 30 | دانلود پس زمینه

مجموعه پس زمینه های شماره 30 که این پس زمینه ها شامل 30 پس زمینه بسیار زیبا برای موبایل که با رزلوشن 360×640 پیکسل و فرمت Jpg در ادامه ی مطلب برای دانلود قرار داده شده است .

wallpaper

دانلود دانلود   |  با حجم : 1860  کیلوبایت
پسورد فایل  :  www.fardamobile.com

دانلود بازی موبایل Fidothon


دانلود بازی موبایل Fidothon از سری بازی های سرگرم کننده برای موبایل که برای گوشی های سونی اریکسون و نوکیا و سونی اریکسون در رزولوشن 320×240 پیکسل تولید شده است.

Fidothon

دانلود دانلود   |  با حجم : 797  کیلوبایت
پسورد فایل  :  www.fardamobile.com
 

ا گوشی خود چت کنید (ویندوز موبایل)

  Samsung B5722


تصاویر سامسونگ بی 5722

9

 
 

     

 
‌‌- این مدل به تازگی از سوی شرکت سازنده معرفی شده و هنوز به صورت عمده به بازار عرضه نشده است.   

:: مشاهده نظرات       :: نظر بدهید

  

   

Samsung B5722

Samsung B5722

Samsung B5722

Samsung B5722

Samsung B5722


تصاویر گوشی

  نقد و بررسی گوشی موبایل Samsung B5722

  سامسونگ بی 5722


Samsung B5722

  
    جدول مشخصات فنی
    مشخصات کلی گوشی موبایل
    نام گوشی موبایل Samsung B5722
 سامسونگ بی 5722
    نوع گوشی موبایل ساده
    تاریخ معرفی 2009/12/28
    قیمت  - این مدل به تازگی از سوی شرکت سازنده معرفی شده و هنوز به صورت عمده به بازار عرضه نشده است.
    تنوع رنگ قهوه‌ای تیره و صورتی
    وزن 105 گرم
    ابعاد 14.4 × 54.9 × 104 میلیمتر
    بستر نرم افزاری
    شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 و GSM 900 / 1800 - SIM 2
    نسل سوم
     سیستم عامل
     سیستم عامل ویندوز خیر
     سیستم عامل سیمبین خیر
     پشتیبانی جاوا بله
    مشخصات صفحه نمایش
صفحه نمایش اصلی نوع TFT Capacitive TouchScreen
صفحه لمسی بله
اندازه 2.8 اینچ
دقت 240 × 320 پیکسل
تعداد رنگ 256000 رنگ
    مشخصات دوربین
    دوربین دارد
    کیفیت 3.15 مگاپیکسل
    ابعاد تصویر 1536 × 2048
    دوربین دوم ندارد
    قابلیت فیلمبرداری دارد - با کیفیت QVGA و با سرعت 15 فریم بر ثانیه (QVGA@15fps)
    فوکوس اتوماتیک ندارد
    فلاش دارد
    زوم اپتیکال ندارد
    حافظه
    دفترچه تلفن دارد - 1000 عنوان ورودی به همراه عکس
    ذخیره سازی تماس ها دارد
     حافظه داخلی 30 مگابایت
     کارت حافظه دارد
    نوع کارت حافظه MicroSD
    کارت حافظه همراه گوشی موبایل ندارد مگابایت
    تبادل اطلاعات
    ارسال پیام SMS - MMS - Email - Instant Messaging
    درگاه مادون قرمز ندارد
    بلوتوث دارد - نسخه‌ی 2.1 به همراه A2DP
    درگاه USB دارد - نسخه 2.0 (Proprietary)
    مرورگر اینترنت WAP 2.0/xHTML, HTML
    شبکه بیسیم (WLAN) ندارد
    GPRS دارد - Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
    HSCSD ندارد
    EDGE دارد - Class 10, 236.8 kbps
    3G ندارد
    Push To Talk ندارد
    زنگ
    نوع زنگ MP3
    تنظیمات زنگ دارد; با قابلیت دانلود
    لرزاننده دارد
    بلندگو (DNSe (Digital Natural Sound Engine
    قابلیت ها
    قابلیت نمایش فایلهای MS-Office ندارد
    قابلیت نمایش فایلهای PDF ندارد
    بازی دارد; با قابلیت دانلود
    پخش کننده موسیقی دارد - MP3/WAV/WMA/eAAC+/MP4/H.263/H.264
    پخش کننده فیلم دارد
    قابلیت ضبط صدا دارد
    رادیو دارد - رادیو FM استریو به همراه RDS و FM Recording
    دستور صوتی دارد
    پیش بینی کلمه T9
    هندز فری / هدست دارد
    سایر قابلیت ها قابلیت ثاپورت دو سیم‌کارت (Dual SIM) - مجهز به (TouchWiz Lite v1.0) - دارای قابلیت (Google Talk)
    باتری
    نوع باتری استاندارد یون لیتیوم
    ظرفیت باتری 1200 mAh
    زمان انتظار 400:00 ساعت
    زمان مکالمه 4:30 ساعت
    شارژر باتری دارد
   

توضیحات :

این مدل به تازگی از سوی شرکت سازنده معرفی شده و هنوز به صورت عمده به بازار عرضه نشده است.

ا گوشی خود چت کنید (ویندوز موبایل)


IMPLUS

IMPLUS

برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم، یکی از قدرمتند ترین نرم افزار های چت کردن با تلفن همراه می باشد. این نرم افزار قادر است از محیط های چت سرور های MSN, Yahoo, AOL, Google Talk, ICQ, Jabber, MySpace, Facebookو Twitter پشتیبانی کند. در فضای نوشتاری و چت کردن این برنامه دیگر از محیط خسته کننده کننده و یک نواخت صرفا نوشتاری خبری نیست و برنامه به صورت جذاب تری برای شما به نمایش در می آید. برای اجرای این برنامه شما نیاز به یک گوشی با سیستم عامل ویندوز موبایل خواهید داشت که حداقل نگارش سیستم عامل آن 5.0 باشد و همچنین طبق روال معمول نرم افزار های اینترنتی، شما به دسترسی اینترنت بر روی گوشی خود نیز، نیاز خواهید داشت که می توانید از ارتباط هایی همچون GPRS و Wireless بهره ببرید.

IMPLUS نگارش 7.0.1 مخصوص گوشی های PPC

برنامه را از طریق کامپیوتر (با اجرا کردن فایل exe) و یا از طریق انتقال به دستگاه موبایل و نصب در محیط گوشی (با اجرا کردن فایل Cab)، نصب کنید. پس از نصب وارد برنامه شوید. باید توجه داشته باشید که ابتدا شما می بایست دسترسی اینترنت خود را از طریق تنظیمات گوشی خود فعال کرده باشید.
در ابتدای کار لیستی از محیط های چت که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند و در بالا اسم آنها آورده شده، برای شما نمایش داده می شوند. با انتخاب هر کدام از آنها، شما می بایست مشخصات کاربری خود را به آن بدهید تا این برنامه بنوانید از طریق این مشخصات، به سرور نام برده وصل شده و محیط چت سرور مربوطه را برای شما به نمایش در بیاورد. شما در آن واحد قادرید که به کلیه چت سرور های موجود در این برنامه وصل شوید و همین ویژه گی است که شما را از داشتن چندین برنامه مختلف برای اتصال به هر یک از آنها، بی نیاز می کند.
حال پس از متصل شدن به چت سرور ها، لیست دوستان شما به نمایش در خواهد آمد. برای ابتدای کار ممکن است بر اساس تعداد دوستان شما، صفحات شلوغ به نظر برسد که شما می توانید با رفتن به منوی Command و سپس قسمت View Mode، گزینه Online Accouts Only را انتخاب کنید. با استفاده از این گزینه تنها دوستانی در لیست شما به نمایش در می آیند که در این لحظه به سرور مربوطه متصل باشند و به اصطلاح “آنلاین” هستند.
خوب حالا لیست ما کمی بهتر و  محدود تر شد و ارتباط با افراد مختلف کمی آسان تر شد. برای چت کردن با یکی از افراد لیست، کافیست بر روی نام کاربری اش کلیک کنید تا صفحه جدید برای چت میان شما و دوستتان باز شود. در این صفحه شما می توانید از متون نوشتاری و یا شکلک های مختلف استفاده کنید. البته باید توجه داشت که این نرم افزار همانند برنامه های اصلی سرور های چت که برای کامپیوتر های خانگی ارائه می شوند، قوی و کامل نبوده و به طور مثال قادر به ارسال فایل و یا گفتگو های صوتی نمی باشد. اما اصول یک چت اینترنتی تا 90% در آن رعایت شده است.
در محیط این برنامه شما می توانید وضعیت های خود را مشخص کنید. کافیست به قسمت Main رفته و سپس از منوی Yahoo!، یکی از حالات آنلاین، آفلاین، مشغول و … را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای خود از طریق منوی Status یک وضعیت نوشتاری را شرح دهید تا جلوی نام کاربری شما به نمایش در بیاید.
در هنگام چت کردن با افراد مختلف شما می توانید از یک سری جملات پیش نویس همانند “در حال حاضر نمی توانم گفتگو کنم”،”بعدا با هم صحبت خواهیم کرد” و …  استفاده کنید. به صورتی که شما آنها را در سیستم ذخیره کرده و در مواقع لزوم از آنها بهره ببرید. کافیست برای این کار در هنگام گفتگو با یک شحص، از قسمت Menu گزینه Templates را انتخاب کنید تا به لیستی از جملات پیش فرض برسید. با کلیک کردن بر روی هر کدام از آنها، سریعا در محیط نوشتاری کپی شده و می توانید بدون این که هر دفعه مجبور باشید آن را تایپ کنید، سریعا آن را برای شخص مورد نظر ارسال کنید. همچنین در محیط مربوطه شما می توانید جملات مورد نظر خود را اضافه کرده و یا اقدام به حذف جملات اضافی کنید.
در قسمت تنظیمات یا Setting این برنامه نیز شما خواهید توانست محیط برنامه را بر اساس دلخواه خود ویرایش کنید که می توان از میان آنها “تنظیم کدینگ نوشتاری محیز چت”، “ذخیره کردن چت های شما”، “مرتب سازی لیست دوستان شما”، “تنظیمات مربوط به نحوه اتصال به چت سرور های مختلف” و … را نام برد.
خوب امیدوارم تا اینجای کار توانسته باشیم توضحاتی هر چند ساده و مختصر در رابطه با این برنامه خدمت شما عزیزان داده باشیم. شما نیز می توانید برای دریافت نسخه ای از این برنامه از آدرس اینترنتی زیر استفاده کنید.

نگارش  Cab

نگارش  Exe

ساخت کتاب الکترونیکی


پرنیان

پرنیان

یکی از پدیده های دنیای دیجیتال امروزی، کتاب های الکترونیکی یا همان E-BOOK ها هستند که با سیستم های مختلف به صورت متون نوشتاری دیجیتال تبدیل شده و قادر هستند در هر وسیله ای مورد استفاده قرار گیرند. هر چند که هیچ چیز نمی تواند جای واقعی یک کتاب معمولی را بگیرد اما می توان از ویزه گی های کتاب های الکترونیکی به کم حجم بودن و سریع بودن اشاره کرد. شما می توانید در آن واحد با یک وسیله الکترونیکی کوچک همچون موبایل به صدها عنوان کتاب در هر جای دنیا که خواستید دسترسی داشته باشید وسریعا به هر آنچه نیازمند آن هستید برسید. کافیست برای این کار سری به کتابخانه های مجازی در دنیای اینترنت بزنید و کتب مختلف رو از اینترنتی بارگذاری کنید و با کمترین هزینه شروع به مطالعه کنید. این کتاب ها علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر شد بسیار ارزان قیمت تر از کتب معمولی بوده و از آنجایی که برای تهیه آنها نیاز به وجود کاغذ برای چاپ نیست، می توانند محافظی هر چند ناچیز برای محیط زیست و جنگلهای یک کشور به حساب بیاییند. امروز قصد معرفی یکی از برنامه های خوب ایرانی را داریم که به شما کمک می کند متون نوشتاری خود را تبدیل به کتابچه های الکترونیکی کنید تا بتوانید آنها را بر روی انواع گوشی ها نسب کنید. از آنجا که این برنامه کتابچه ها را برای انتقال به موبایل و نصب، به صورت فایل های جاوا در می آورد شما می توانید آنها را بر روی اکثر گوشی های موبایل به راحتی نصب کرده و از آن استفاده کنید. بعد نیست در اینجا از نویسنده این برنامه جناب رجبی به خاطر ارائه این برنامه به طور رایگان در بین کاربران ایرانی تشکری کرده باشیم تا زحمت های ایشان بی پاسخ نمانده باشد. همچنین شما برای معرفی این برنامه با ما همراه باشید.

نرم افزار پرنیان نگارش اصلاح شده 9.5
این برنامه بر عکس دیگر برنامه های موبایل، ابتدا باید در کامپیوتر نصب شود که شما می توانید آن را مطابق معمول نصب تمامی نرم افزار های کامپیوتری استفاده کنید. کافیست برای اجرا برنامه ParnianCreator را اجرا کنید تا به محیط برنامه وارد شوید.
برنامه از محیط ساده ای تشکیل شده و هیچ پیچیده گی خاصی ندارد و اینی یکی از ویزه گی های این نرم افزار می باشد. ابتدا شما می باییست متون خود را اعم از فارسی – عربی – انگلیسی و … را در یک فایل نوشتاری یا txt ذخیره کنید. برای ذخیره این فایل ها نیز بهتر از یک ادیتور متنی همانند Notepad استفاده کنید. برای اینکه این ادیتور قادر است در فایل های متنی نوع انکدینگ(نوع فرمت متن) آن را نیز مشخص کند. پس از ذخیره متون خود در یک فایل متنی، کافیست با قسمت “انتخاب متن” در برنامه، آن را انتخاب کنید.
ابتدا برای کتاب خود یک نام انتخاب کنید، ترجیحا نام کتاب را به صورت حروف انگلیسی وارد کنید تا در گوشی های مویایل راحت تر در دسترس باشند. سپس عنوانی برای کتاب خود در قسمت “عنوان کتاب” وارد کنید و همچنین نام نویسنده ای نیز برای آن وارد کنید.
همچنین در قسمت توضیحات می توانید شرح مختصری از کتاب مربوطه را وارد کرده تا آنها را به یاد بیاورید. شما می توانید برای کتابچه الکترونیکی خود یک جلد مخصوص درست کنید. کافیست در قسمت تصویر جلد، یک عکس اضافه کنید تا ان به عنوان جلد کتابچه شما انتخاب شود. البته باید توجه داشته باشید که فرمت عکس مربوطه باید PNG باشد که یکی از فرمت های رایج استفاده و ذخیره نرم افزار فتوشاپ می باشد.
پس از انتخاب گزینه های مربوطه با استفاده از کلید “مرحله بعد” به بخش دوم، بخش “صفحه بندی” بروید. در این بخش شما می بایست میزان حداکثر تعداد کلمات در هر صفحه و حداکثر تعداد پاراگراف ها در هر صفحه را تعیین کنید. برای شروع کار پیشنهاد ما این است که تنظیمات این بخش را به حال خود گذاشته تا با تنظیمات پیش فرض نویسنده برنامه ساخته شود. همچنین با استفاده از گزینه شماره گذاری صفحات می توانید صفحات کتاب های خود را شماره گذاری کرده تا دسترسی به قسمت های مختلف کتاب راحت تر شود.
در قسمت پیش فرض ها نیز شما می بایست برای کتابچه خود یک طرح پیش فرض انتخاب کنید که این طرح ها به پرنیان، طومار و دفتر خلاصه می شوند. همچنین در قسمت قلم پیش فرض برای برنامه خود یک قلم زیبا انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید که آخرین قسمت ساخت می باشد بروید. در اینجا کافیست در قسمت انتخاب فایل یک اسم برای کتاب خود انتخاب کرده و محل آن را برای ذخیره مشخص کنید سپس گزینه تبدیل را زده تا کتابچه شما ساخته شود.
پس از تبدیل شما می توانید با استفاده از گزینه تست فایل خود را تست کرده و آن را در محیطی شبیه به شکل موبایل مشاهده کرده و صفحات آن را بالا و پایین کنید تا از درستی آن اطمینان حاصل کنید.
پس از حصول اطمینان کافیست فایل JAR ساخته شده را به گوشی خود انتقال داده و همانند تمامی برنامه های جاوا نصب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.
همانطور که دیدید این برنامه با آنکه خیلی ساده بود اما می توانست کمک های شایانی در این زمینه به ما بکند. پس شما هم دست به کار شده و نسخه ای از آن را نصب کرده و از آن استفاده کنید. برای دریافت آن نیز از آدرس اینترنتی زیر استفاده کنید .

Parnian Mobile E-Book Studio 0.9.5.130